Od danas, petka, 27. rujna, na službenoj stranici Grada Svete Nedelje (www.grad-svetanedelja.hr) dostupno je novo IT rješenje – Chatbot – za lakšu komunikaciju, ali i jednostavnije ostvarivanje prava građana. Ovaj inovativni alat je osmislila Infobipa, a sve u svrhu olakšane i ubrzane komunikacije građana s gradskim službama.
Uz pomoć Chatbot-a, građani mogu prijaviti problem ili dobiti informacije u bilo kojem trenutku, bez čekanja ili dužih telefonskih razgovora. Gradski Chatbot dostupan je od 0 do 24 sata svaki dan i građanima pruža brze i precizne odgovore na najčešća pitanja.
Koncipiran je na način da su pitanja podijeljena u šest različitih skupina: komunalna problematika, ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć, ostvarivanje prava na stipendije, besplatan unutargradski javni prijevoz, korištenje prostorija u vlasništvu grada i korisne informacije – kontakti.
Odabirom bilo koje od ponuđenih skupina, građanima se nudi precizna i kratka uputa za rješavanje odabrane kategorije poput prijave kvara javne rasvjete, prijave problema komunalnim redarima, upute za predaju zahtjeva za korištenje prostorija društvenog doma i slično. Bez obzira na odabranu skupinu, upućeni upit, prijava ili zahtjev stiže izravno na postupanje odjelu i službeniku zaduženom za to.