Tridesetak sudionika jutros je sudjelovalo na radionici “Društvene mreže i prodaja” koja se održala u Malom Tehnopolisu, a više nam je rekla voditeljica radionice, dizajnerica i virtualna asistentica za marketing i tehnologiju, Neda Pršo:
“Poanta je u tome da je za poslovanje već postalo neophodno biti prisutan na društvenim mrežama, a onda se malim poduzetnicima često dogodi da izgube energiju, vrijeme i svoje resurse na objave na društvenim mrežama koje onda ne poluče rezultate kojima su se nadali. Mnogi poduzetnici smatraju da je dovoljno otvoriti profil, staviti fotografiju ili video te da će prodaja ‘buknuti’, a to se onda ne dogodi pa ostanu razočarani. Stoga smo im danas pokušali približiti na koji način treba upravljati društvenim mrežama da to bude produktivno. “
Uz upoznavanje s društvenim mrežama, Neda Pršo istaknula je još nekoliko glavnih ciljeva ove radionice: “Cilj je osposobiti većinom male poduzetnike, ali i one srednje, da svoj sadržaj na društvenim mrežama stvaraju na taj način da se prodaja ostvari na prirodan način. Želimo da shvate kako funkcioniraju društvene mreže, kako prezentirati proizvod, koji sadržaj prolazi, a koji ne. I ono najvažnije, da imaju na umu ciljanu skupinu, odnosno svog kupca, jer sadržaj radimo za njih, ne za sebe.”
Veliku ulogu na društvenim mrežama danas ima oglašavanje: “Ono je neophodno, pogotovo za profile koji tek počinju jer je jako teško doći do većeg broja pratitelja. Ono što je često razočarenje nakon ulaganja u marketing, jest to da danas više ne možemo očekivati učinak koji bismo mogli očekivati prije desetak godina. A jedna od grešaka u oglašavanju je ne targetiranje skupine po dobi, spolu, području i slično”, rekla je Neda.