Velika nacionalna ljetna kampanja naziva “Hrana je Ljubav”, koja je trajala od sredine lipnja, pa do kraja srpnja, uspješno je završena u organizaciji udruge “Marijini obroci”. Cilj kampanje bio je približiti široj javnosti životne priče djece iz najsiromašnijih država svijeta te je upoznati s kuhinjama koje su otvorene zahvaljujući zauzimanju volontera i dobroti građana Hrvatske.
Kako je istaknula nacionalna koordinatorica “Marijinih obroka” Antonija Došlić, samo 22 eura dovoljna su kako bi se posluživali obroci za jedno dijete tijekom cijele školske godine, a samo kroz ovu akciju prikupljeno je sredstava za prehranu 152 djeteta.
Antonija Došlić ističe kako su svoj obol aktivnostima “Marijinih obroka” dali i brojni Samoborci, od školaraca do onih starijih, a više o “Marijinim obrocima” na globalnoj i nacionalnoj razini, o načinu kako se osiguravaju obroci za više od 2 milijuna i 400 tisuća siromašne djece svaki školski dan u 17 zemlja svijeta te aktivnostima i budućim kampanjama udruge, saznati možete u emisiji “Kap znanja”, KLIKOM OVDJE – KAP ZNANJA
foto: Marijini obroci