Uoči manifestacije Dani okusa hrvatske tradicije – trećeg nacionalnog Dana okusa, svoja jela, u prostorijama županijske turističke zajednice u Preradovićevoj ulici u Zagrebu, prezentiralo je jutros 9 ugostiteljskih objekata, nositelja standarda “Okusi tradicije zagrebačkog kraja”. Između ostalih, u dijelu prezentacije bila je i Samoborska klet, a u Dane okusa uključeni su i Krčma Gabreku 1929. iz Samobora te Izletište Suhina iz Svete Nedelje.
Manifestacija Dani okusa hrvatske tradicije održat će se od 18. do 28. studenog u više od 100 restorana diljem cijele Hrvatske, a uz već spomenute restorane, u njoj će s područja Zagrebačke županije sudjelovati i Restoran Ivančić (Jastrebarsko), Vinogradarska kuća Braje (Jastrebarsko), Izletište Vina Kos-Jurišić (Sveti Ivan Zelina), Seosko domaćinstvo Stara preša (Šenkovec), Restoran Mon Ami (Velika Gorica) i Bistro Babriga (Velika Gorica). Svi će oni svojim gostima u dolazežim danima ponuditi po dva menija s domaćim specijalitetima uz promotivne cijene od 115 do 195 kuna.
Martina Karlović Puhalo sa svojom je sestrom Marijanom Puljić Karlović na ovu pretpromociju donijela najpoznatija jela restorana Samoborska klet. -U sklopu trećeg nacionalnog Dana okusa, od 18. do 28. ovog mjeseca, nudit ćemo dva menija – kaže Martina Karlović Puhalo: Jedna su domaće češnofke koje radimo od divlje svinje s kiselim zeljem i restanim krumpirom, a drugi je paprikaš od divljači s domaćim kroketima koji je i najprodavaniji u Kleti, uz obaveznu juhicu i kremšnitu kao desert. Sestre Karlović ovakve iskorake smatraju uvijek dobrodošlima, da ne bude, kako kažu, “sve po špagi” jer svaka promocija uvijek donese i neku korist. -Sami sebe se često ne sjetimo promovirati, pa zahvaljujemo turističkim zajednicama koje nam u tome pomažu – kažu Martina i Marijana.
-Sve su to naši vrijedni ugostitelji koji se i cijelu godinu trude raditi s lokalnim namirnicama zagrebačkog kraja – rekla je Ivana Alilović, direktorica županijske turističke zajednice, koja financijski podupire manifestaciju. -Kroz ovakve priče – dodala je Alilović – nastojimo standardizirati kvalitetu županijske ugostiteljske ponude i našim građanima, ali i gostima koji ovdje navraćaju, približiti tradiciju našeg podneblja. Motiv dolazaka turista u naš kraj je i enogastronomija na čemu počiva i naša, ali i svjetska turistička strategija – smatra još Ivana Alilović.