streaming
ghg hpfi hpgiuh fpihwipfh pwfh phiu

Biciklom do Londona | 29. dan | Gent

Objavljeno: 27.07.2012.

Kategorija: Biciklom do Londona, Foto galerije

Autor: Hrvoje Vešligaj

Pregleda: 431

Komentara: 0

Ispiši

Biciklom do Londona | piše: Hrvoje Vešligaj

Spavanje do 9h, bez obzira na sve ne može se duže jer vani grije sunce, a u šatoru postaje sve toplije. Glava na mjestu, nikakvih bolova ili posljedica od jučerašnje pive, sa našim pivama to teško da se može ne dogodit. Danas je ročkas Mladenu i Vrapcu, pripreme sam prošao, biti će veselo. Drago mi je da se odlučilo da imamo slobodan ovdje jer se ima što za vidjet za razliku od Oostenda i Dunquerka.

Dogovor je da u 14h zajedno krenemo u grad te posjetimo neku pivnicu. Do onda, pisanje i sortiranje slika, slanje bloga i javljanje doma. Mario, naš PR / ambasador / pisac / stihoklepac / sve - u - jednom bećarac odlučuje ostati u kampu da odradi zaostatke i napiše blogove za Tportal. Šteta što nam se neće pridružiti, no to puno govori o njemu i koliko je odgovoran. Mario nam je ostavio najveći dojam na putu, vedra osoba, zna se našaliti i primiti šalu na svoj račun (što meni rijetko uspijeva :). Stalno je "online" i uključen u razne aktivnosti oko našeg puta, najave prema ambasadama. Usput odrađuje i dio stvari za posao - kako bi ljepši spol rekao "za oženiti ga" :)

Nešto iza 14h krećemo prema gradu, ima dosta mladih te doznajemo da je u tijeku 10to dnevni ulični festival, najveći u EU te mu je danas zadnji dan. Pripreme na sve strane, okupljaju se ljudi. U samom centru nalazimo neku vrtu pivnice koju popularno nazivamo "štala" zbog unutarnjeg izgleda i postavljenih greda. Odmah se naručuju 2 runde Delirium Tremensa, da ne mora konobarica odmah za 5 minuta nositi novu :) Malo nam se čude, ali mi smo jednostavno praktični :)

Između Deliriuma dolaze na stol razne druge pive čisto da probamo i nismo stalno na istoj. Većina ekipe se uigrava i ponese ih grupna atmosfera, nas par smo oprezniji pa pijuckamo i guštamo. Odmah nas ostatak cima da "ne pratim". Kasno iza podne je, dan je dug, svatko zna svoju mjeru (neki ne :).

Nakon 2-3 sata, većinu su pive dobrano uzele. Deda Belgijanac pored nas mi objašnjava da mi kolege ne znaju piti pivo i uživati u njemu, već to treba raditi na način: piva + malo sira, pa ponovno piva. Nakon treće vidjeti stanje pa pojesti nešto konkretnije da bi se nastavilo. Ima smisla, gledam ga kako sa svojom gospođom uživa u čaši pive uz sir. Upozorava da su Belgijske pive ipak nešto jače od prosjeka u EU, te treba oprezno.

Završavamo proslavu, većina ekipe ide za kamp. Sa Željkom nastavljam po gradu, tu tulum tek kreće. Na svakom od trga se nalazi bina, hrpa ljudi na sve strane, muzika polako počinje. Uzimamo pive i uz kanal, tamo sa lokalnom ekipom uz pivo malo pričamo. Grad je inače izuzetno miran, u ovih 10 dana im dolazi hrpa posjetitelja iz cijele Europe. Polako pada mrak, 22h i još je svjetlo a nebo grimizne boje. Još nisam vidio tako nešto, možda je razlog što smo dosta sjeverno. Nažalost slika to ne može predočiti. Bauljamo gradom, jedna kolporterka nam želi uvalit neke novine. Odbijamo je, ali ukoliko popije pivo sa nama i ispriča svoju priču možda i kupimo. Iz Češke je, završava studij te radi honorarno. Lijepo joj je u Belgiji te se nada da će naći posao i ovdje ostati.

Otkriva nam foru sa novinama, uz svake dolazi kupon za pivu :) Fora fakat radi, na nekom od mostića sa čašama u ruci gledamo kanal i novine pored nas :) Dolaze Marko i Darijo, ponoć je daleko iza nas. Bicikli su im tamo negdje kod prve pivnice kada smo popodne bili. Darijo u potkošulji, svoju majicu je poklonio nekoj Hrvatici koju su sreli usput. Radimo još kratak krug po gradu koji nam je ostavio stvarno odličan dojam i super atmosferu. Natrag prema kampu, uloviti nešto malo sna jer u nekom nepisanom pravilu, nakon takvih večeri uglavnom slijedi teži dan...