streaming
ghg hpfi hpgiuh fpihwipfh pwfh phiu

Biciklom do Londona | 28. dan | Grimbergen - Gent

Ispiši

Biciklom do Londona | piše: Hrvoje Vešligaj

Pozdrav svima,

U stvarnosti je danas 32 dan, došli smo oko podne u London, Lord Bates nam je pokazao Westminstersku palaču iznutra. Dosta ljudi koji rade u diplomatskim krugovima nisu imali tu priliku, stvarno smo bili počašćeni.

Željko i ja smo nastavili dalje, do Stonehenge-a. Izašli smo iz vreve i sa užarenog asfalta Londona, te se utaborili u kampu. Imamo za sutra stotinjak kilometara do tamo. Bila bi fora da smo tamo prvi hrvati koji npr. ispeku janjca usred "hrpe kamenja" :)

Ići ćemo kroz sela i zaseoke, jer smo u ova zadnja 2 dana "okusili" prometnice koliko nismo tokom cijelog puta. Mi smo se jednostavno navikli na mirne biciklističke stazice po Slovačkoj, Mađarskoj, Austriji, Njemačkoj, Francuskoj i Belgiji.. U Engleskoj nije taj slučaj.

Idemo dalje, ostatak ekipe je u kampu blizu Olimpijskog sela, a mi ćemo im se pridružiti za koji dan. Možda biciklom, mozda vlakom....
No, vratimo se mi na moj dnevnik. Stali smo na 28. danu.

Koliko dobar tuš znači, u ovom kampu sanitarni čvor izgleda kao holodeck sa USS Enterprise. Makar je bilo malo blata na livadi, tuš i sanitarni čvor mogu izvući stvar :) Osim tog djela, jako bitna stavka nam je doručak. Micek nam standardno pripremi pahuljice, mlijeko, namaze, tu i tamo koja hrenovka ili pohani kruh, uz pregršta "firkant" (četvero uglastih) salama. Veli - to su one planinarske, koje se ne mogu otkoturati sa brda :)

Uz doručak, svakako kava, i to dupla. Aparat već drži točno 4 tjedna, i to po 30 kavi na dan. Problem je ako ujutro nestane kave, lagana je nervoza u zraku, to su te sitnice koje znače. Uz doručak si složimo koji sendvič da bi ih imali putem za gablec.

Polazak iz Grimberga, ponovno idemo do Atomiuma jer su dečki našli free internet. Šaljem 2 bloga u komadu + filmić koji je već par dana gotov. Čekao samo internet vezu te da vidim dali će youtube zbog autorskih prava maknuti podlogu. Nisu, David Byrne je biciklist u duši, vjerojatno bi ustupio autorska prava na korištenje pjesme.

Slikanje i krećemo dalje kroz Belgiju. Ravni djelovi, interesantno je da se vozimo u depresiji, tj. nekih 30 metara ispod razine mora. Tu i tamo "izleti" koja vjetrenjača, Nizozemska je blizu. Prilazimo Gentu pored kojeg se proizvodi popularno "Delirium tremens" pivo za čiju preporuku smo dobili u našoj ambasadi nekidan. Gradić je isprepleten ulicama od kojih većina ima tramvajsku prugu. Prolazimo nabrzinu kroz samo središte, ima dosta zgodnih malih trgova, mostića i kanala. Po šatorima na sve strane, očito je neka fešta u tijeku. Planiramo popiti pivu, ili je kafić prepun da svi stanemo, ili je na lošem mjestu. Malo izlazi "grupna" nervoza na vidjelo.

Dolazimo u kamp koji se nalazi pored jezera koje je jako slično Jarunu. Lutanje po kampu, umora od 4 tjedna puta i mala nervoza što ne nalazimo naše mjesto isprve, izgubio sam grupu. Stajem na ulazu u kamp, kafić, naručujem "Karl" ima preko 7% alkohola, crnoje - odlično za nakon vožnje. Dolazi Željko, pada još nekoliko rundi. Nakon toga navraća Mladen i Mario, "zabrinuti", i od "brige" dolazi još piva na stol, pada mrak, spavat će se lijepo noćas :)

Rutu možete pogledati ovdje.