Kreće turistička kampanja “Blizu grada, blizu srca”

10. srpnja 2020.
Komentari isključeni
381 Pregleda

Nakon što je Turistička zajednica Zagrebačke županije najavila kampanju “Odmor nikad bliže” kojom se promoviraju županijski turistički sadržaji, danas je najavljena i nova promotivna kampanja u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba. Pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ dvije turističke zajednice će zajedničkim snagama promovirati glavni grad i zagrebački zeleni prsten.
Iz tog razloga pokrenuta je web stranica www.aroundzagreb.hr koja daje kreativne prijedloge kako provesti slobodne dane u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene.
Destinacijska kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme za promociju bogate ponude Zagreba i njegove okolice i vodit će se na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.

Kruno Solenički

Kruno je novinar i foto reporter cijeli svoj život. Uspješno se okušao u filmskoj i tv produkciji. Nisu mu strani ni marketing i odnosi s javnošću.

Komentari nisu dopušteni.