Najnovije

Institutu IGH dodijeljen novi ugovor o nadzoru vrijedan više o 5 milijuna kuna

7. srpnja 2020.
Komentari isključeni
211 Pregleda

Institut IGH i HŽ Infrastruktura potpisali su ugovor o nadzoru radova na obnovi pruge Zagreb Zapadni kolodvor – Savski Marof vrijednosti 5.346.000,00 HRK (bez PDV-a) . Riječ je o projektu koji se većim dijelom financira kreditom Svjetske banke za obnovu i razvoj (IBRD), a odnosi se na dionicu dvokolosiječne željezničke pruge duge 17,8 kilometara koja se nalazi na koridoru RH1, izuzetno važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz kojom u prosjeku prođe oko 160 vlakova na dan.

Radovi koje će IGH nadzirati trajati će 30 mjeseci, a projekt Projekt obnove pruge na dionici Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor obuhvaća:
 cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja
 sanaciju mostova Krapina, Lužnica i Vrabeščak
 sanaciju propusta i sanaciju podvožnjaka Vrapčanska i Škorpikova
 sanaciju triju pothodnika te ugradnju sintetičkoga popođenja na željezničko-cestovne prijelaze „Sokolska“, „Kolodvorska“, „Savska“, „Brdovec“ i „Savski Marof“
 uređenje zgrada u kolodvoru Savski Marof i stajalištu Brdovec
 zamjenu postojećih perona i uređenih površina novima u stajalištima Kustošija i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Podsused
 ugradnju nadstrešnica u stajalištima Kustošija, Podsused, Zaprešić-Savska i Brdovec
 usklađivanje signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja
 kompletnu obnovu sustava kontaktne mreže.
Po završetku radova tom dionicom vlakovi će prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa te nosivost pruge bit će veći, smanjit će se troškovi održavanja pruge, poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, a što je osobito bitno za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju.

Za IGH ovo je već peti značajniji potpisani ugovor u posljednje vrijeme o nadzoru izgradnje i rekonstrukcije iznimno bitne infrastrukture za Republiku Hrvatsku. Naime, nedavno su potpisani ugovori s Hrvatskim cestama o nadzoru izgradnje i rekonstrukcije triju prometnica vrijednog 12,3 milijuna kuna te ugovor s tvrtkom Autocesta Rijeka Zagreb o nadzoru sanacije Krčkog mosta vrijednog nešto više od milijun kuna.
U ovom trenutku, IGH ima oko tisuću aktivnih ugovora za cijeli niz usluga koje pruža, primarno u graditeljstvu, što ga čini vodećom inženjerskom tvrtkom u Republici Hrvatskoj i regiji.

Mislav Maroević

Novinarstvom se aktivno počeo baviti 1976. u danas kultnom magazinu Svijet. Radijsku karijeru započinje 1978. godine na Radio Samoboru. Početkom devedesetih godina podiže obiteljsku tvrtku Matis, koja 2004. godine dobiva koncesiju Radio Samobora.

Komentari nisu dopušteni.