Ketogena prehrana – prednosti i nedostaci?

28. studenoga 2019.
Komentari isključeni
136 Pregleda

Predavanje o ketogenoj prehrani jučer je u Centru za mlade – Bunkeru održala Samoborka Maja Stanivuković koja je nekada imala 45 kilograma viška, a danas je fitness trenerica i državna rekorderka u bench pressu. Pojasnila je koje su prednosti, a koji nedostaci takve prehrane.

Maja je u borbu s kilogramima krenula prije 5 godina, a pridržavajući se ketogene prehrane izgubila je u 9 mjeseci 19 kilograma. Presudan je u njenoj priči, kaže Maja, bio njen prijatelja i trener Zdravko Malezija.

Ketogena prehrana bazira se na povećanom unosu masti, dok se unos ugljikohidrata smanjuje na minimum, dok su proteini dopušteni samo u određenoj mjeri. Prednosti takve prehrane su što ne gladujemo, a gubimo kilograme,jer smijemo jesti sve vrste mesa, mesne prerađevine, sireve, jaja, a od povrća zelenu salatu, brokulu, karfiol i ostalo povrće s malim postotkom ugljikohidrata, dok su od voća dozvoljene samo maline. Ostalo voće, kao i svi slatkiši su zabranjeni, a od alkohola smije se popiti gin ili votka” – pojasnila je maja Stanivuković te dodala kako su nedostaci takve prehrane što ona neće odgovarati svakome, a i zbog ne unošenja ugljikohidrata tijelo gubi određene vitamine i minerale. U cijeloj priči vrlo je važno i koliko kalorija dnevno unosimo, a koliko bismo smjeli unositi.

Više poslušajte u današnjoj emisiji Kap znanja, od 16 sati.

Anja Franić - Modrić

Diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Novinarstvom se počela baviti 2002.godine, honorarno radeći za mjesečnik "Naš Samobor" te magazin Reader' s Digest. Za Radio Samobor radi od 2008. godine.

Komentari nisu dopušteni.