Radovi na čvoru Jankomir

20. rujna 2019.
Komentari isključeni
2.534 Pregleda

Jučer, 19. rujna, započelo je postavljanje privremene regulacije prometa na autocesti A3 Bregana – Zagreb – Lipovac, u zoni čvora Jankomir, zbog opsežnih radova sanacije zapadnog nadvožnjaka iz smjera Graničnog prijelaza Bregana prema smjeru A2 Zagreb – Macelj i Gradu Zagrebu te mosta u čvoru iz smjera autoceste A2 Zagreb – Macelj u smjeru čvora Lučko.

S obzirom na činjenicu da je čvor Jankomir jedan od najprometnijih, postavljena je regulacija koja će omogućiti maksimalnu moguću protočnost prometa. Na zapadnom nadvožnjaku Jankomir promet se trenutno vodi po dva prometna traka uz ograničenje brzine od 60 km/h. Od ponedjeljka, 23. rujna promet će se voditi jednim prometnom trakom, također uz ograničenje brzine od 60 km/h. U zoni ispod nadvožnjaka, na glavnoj trasi autoceste A3 (u smjeru čvora Lučko i GP Bregana), za promet je zatvoren jedan od prometnih trakova u oba smjera, a promet se vodi samo jednim prometnim trakom za svaki smjer uz ograničenje brzine od 80 km/h.

U prvoj fazi sanacije mosta u čvoru Jankomir, iz smjera autoceste A2 prema spoju na autocestu A3 u smjeru čvora Lučko, za promet je zatvoren preticajn, trak, a promet će se voditi jednim prometnim trakom uz ograničenje brzine od 80 km/h. Također, silazni krak čvora iz smjera autoceste A2 u smjeru Grada Zagreba zatvoren je za promet, a promet se vodi obilazno na izlaz Rakitje (A3) – Zagrebačka ulica (ŽC 3064) – ulaz Rakitje (A3). Iz smjera Grada Zagreba u smjeru GP Bregana, za promet je zatvoren vozni traki, a promet se vodi jednim prometnim trakom uz ograničenje brzine od 80 km/h. Iz smjera GP Bregana u smjeru Grada Zagreba za promet je zatvoren preticajni trak, a promet se vodi jednim prometnim trakom uz ograničenje brzine od 80 km/h.

Most i nadvožnjak u čvoru Jankomir u upotrebi su gotovo 40 godina i do danas na njima nije bilo sanacije. S obzirom na promet tijekom svih ovih godina, nužna je sanacija kako bi se očuvala kvaliteta objekta, a prije svega sigurnost korisnika u prometu. Radovi uključuju sanaciju cjelokupnog sustava odvodnje, asfaltnog zastora kolnika i hidroizolacije, stupova, servisiranje ležajeva, zamjenu postojećih prijelaznih naprava i drugi potrebni radovi. Ovom sanacijom uklonit će se sva oštećenja, a cilj je postići zadovoljavajuću trajnost i sigurnost konstrukcije kako bi se produžio vijek njezina trajanja.

Radovi na nadvožnjaku i mostu trajat će do lipnja 2020. godine. Tijekom njihova odvijanja bit će promjene postavljenih privremenih regulacija prometa, a sve sukladno fazama radova te potrebi osiguranja zone radova, ali i sigurnosti prometa na autocesti.

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentari nisu dopušteni.