Snaženje gradske uprave, GIS i prijave za Dan otvorenih vrata

17. siječnja 2019.
Komentari isključeni
470 Pregleda

O unapređenju rada svetonedeljske gradske uprave danas poslijepodne u tamošnjoj su gradskoj vijećnici govorili gradonačelnik Dario Zurovec sa svojim zamjenicima Marijom Hršak i Davorom Nađijem. Najavili su organizacijske promjene u ustroju gradskih službi i uvođenje novih informatičkih softvera koji će građanima Svete Nedelje omogućiti jednostavniji pristup informacijama te pojednostavljenje procesa reagiranja na situacije na koje građani žele ukazati.

Dario Zurovec je naglasio da se gradska uprava nije bitnije mijenjala već punih 12 godina, otkako je Sveta Nedelja postala grad. -S obzirom na stalni rast broja stanovnika i razvoj gospodarstva, 20-ak uposlenih ne može više kvalitetno opsluživati sve i udovoljavati svim potrebama funkcioniranja grada poput Svete Nedelje – rekao je Zurovec.

Marija Hršak je istaknula da je dosad gradska uprava bila pod kapom jednog jedinog Jedinstvenog upravnog odjela. -Preuzimanjem upravljanja Gradom, osjetili smo potrebu za unapređenjem rada gradske uprave, pa smo formirali tri nova upravna odjela: Upravni odjel za financije, računovodstvo i javne potrebe, Upravni odjel za opće poslove, lokalnu i mjesnu samoupravu, društvene djelatnosti i nabavu te Upravni odjel za gospodarstvo, EU projekte, komunalne djelatnosti, prostorno uređenje i zaštitu okoliša i imovinsko-pravne poslove – rekla je Hršak. Na čelu tih odjela zasad su, do raspisivanja natječaja, službenici koji dužnost pročelnika obavljaju po ovlaštenju gradonačelnika. -Tri novootvorena radna mjesta su savjetnik za društvene djelatnosti ne bi li se osnažilo područje djelovanja iz socijalnog programa i rada udruga, savjetnik za provedbu EU projekata jer nam je cilj podizanje iskoristivosti sredstava iz europskih fondova što je u skladu sa strategijom razvoja grada te mjesto višeg referenta za prostorno-komunalne djelatnosti s obzirom na povećani intenzitet radova u građevinarstvu, komunalnoj infrastrukturi te prostornim planovima i uređenju – naglasila je Marija Hršak. Uz to, predviđeno je raspisivanje natječaja za upražnjeno mjesto domara-dostavljača zbog odlaska u mirovinu dosadašnjeg djelatnika, zatim višeg referenta za poljoprivredu i zaštitu okoliša kao zamjene za odsutnu djelatnicu te natječaj za primitak vježbenika za tajničko radno mjesto.

Davor Nađi je govorio o unapređenju informatičkog sustava grada, odnosno uvođenju GIS-a ili Geografskog informacijskog sustava i zbog udvostručenja proračuna, a naročito intenziviranja gradskih projekata. Zato će na onim područjima koja su zastupljena u strategiji razvoja grada, koju je donijelo Gradsko vijeće, rasti i dinamika i opseg poslova, na kojima će raditi još novih ljudi. -Okrećemo se informatizaciji procesa poslovanja kako bi i naši građani već kod svoje kuće mogli pratiti što radimo bez potrebe za dolaskom u urede gradske uprave – rekao je Nađi dodavši da se to, uz ostalo, odnosi na prostornu i komunalnu infrastrukturu, odnosno prostorni i urbanističke planove, radne zone, cestovnu, vodovodnu, kanalizacijsku i svu drugu infrastrukturu. Posebno je izdvojio aplikaciju popravimo.hr koja se može besplatno preuzeti na svaki mobitel, a služi građanima da ukažu gradskoj upravi na konkretan problem, poput prijava kvara javne rasvjete, kakvog divljeg odlagališta otpada i slično. Preko aplikacije građani mogu vidjeti je li to pitanje već postavljeno ili ga sami postaviti i pratiti status rješavanja prijave, odnosno postupak rješavanja problema. To može biti i anonimno, ali i ulogiravanjem i kreiranjem vlastitog računa.

Dario Zurovec i Davor Nađi istaknuli su još da će u skoro vrijeme biti određen dan u tjednu kada će svetonedeljska gradska uprava raditi malo duže, i poslije 17 sati, tako da i oni građani koji zbog svojih radnih obveza ne stignu prije, mogu doći u urede na Trgu Ante Starčevića 5, ako već svoj problem ne mogu riješiti online.

Dan otvorenih vrata gradonačelnikova ureda i dalje će biti ponedjeljkom od 13 sati, ali će građani ubuduće do gradonačelnika moći samo uz prethodno popunjeni obrazac prijave, što se može učiniti bilo koji dan na gradskoj porti. Tako će se izbjeći višesatna čekanja pred vratima gradonačelnika. Uz popunjeni obrazac, građani će dobiti i termin prijema u uredu Darija Zurovca u trajanju do 20 minuta, ovisno o težini problema. -Tako više nećemo morati naše hodnike pretvarati u čekaonice i izbjeći ćemo “kampiranja” pred vratima mog ureda – zaključio je gradonačelnik Zurovec.

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentari nisu dopušteni.