Za 36 posto bolji rezultati u turizmu za prvih 8 mjeseci 2018. godine

Dobra ljetna sezona na Jadranu i u gradu Zagrebu pozitivno se odrazila i na turističke rezultate u Zagrebačkoj županiji. Prema podacima sustava eVisitor Zagrebačka županija je tijekom prvih osam mjeseci 2018. godine zabilježila 80.151 turističkih dolazaka što je za 36 posto više nego u istom razdoblju 2017. godine. Porastao je i broj turističkih noćenja za 29 posto i to s 103.648 na 133.615.

Od ukupnog broja noćenja na području Zagrebačke županije, 101.487 noćenja ostvarili su stranci, a domaći gosti 32.128 noćenja. Od ukupnog broja dolazaka, 63.177 gostiju bili su strani, a preostalih 16.974 domaći gosti.

U prvih osam mjeseci 2018. godine Zagrebačku županiju tradicionalno su najviše posjećivali gosti iz Njemačke, Poljske, Italije, Nizozemske, ali i Sjedinjenih Američkih Država. Zabilježen je i nastavak uzlaznog trenda kojeg ostvaruju gosti iz Azije – ponajprije iz Kine, a potom i Republike Koreje, Hong Konga i Tajvana.

-Iznimno smo zadovoljni s turističkim pokazateljima koji su u kontinuiranom porastu već nekoliko godina. Međutim, smatram kako vrijeme Zagrebačke županije tek dolazi i da će ove brojke u predstojećim godina dodatno rasti jer razvijamo specifične, ali vrlo tražene grane turizma. Tu u prvom redu mislim na cikloturizam na širem području Županije, vjerski turizam u krašićkom kraju, ali i šoping turizam zahvaljujući dvjema velikim investicijama u Rugvici – IKEA-i nedavno otvorenom Designer Outlet Croatia. Koliko je značajan zdravstveni turizam najbolje će pokazi iste ove brojke za točno godinu dana nakon što u proljeće 2019. godine otvorimo vrata novouređenog kompleksa Specijalne bolnice Naftalan – izjavio je župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić.

Naime, na području Zagrebačke županije, u Ivanić-Gradu, nalazi se Specijalna bolnica Naftalan koja jedina u Europi svoje pacijente liječi ljekovitom naftom, čije nalazište postoji još samo u Azerbajdžanu. U tijeku je 50 milijuna kuna vrijedna investicija kojom će se sadržajno obogatiti bolnica čije su prednosti u liječenju prepoznali pacijenti iz cijele Europe.

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentara

  1. Jedan Krobat festival diže u Samoboru i Žumberku broj gostiju pet puta, ali treba imati sposobnih ljudi da bi to napravili, EU bi također izdašno financirala i dala zamajac…
    Jugo kadrovi nesposobni, ne mogu podnijeti razvoj hrvatskog turizma, pogotovo vezan uz tradiciju i identitet…

  2. Ak mislite na turiste kaj onak slučajno zalutaju u Samobor ili na organizirane grupe kaj dođu na ručak onda je Samobor turistički grad. A kad slučajno čujete rečenicu “Tu smo na trgu i kud sad!?” , “Pa to ti je uglavnom to sve se od tuda vidi”. onda shvatite da se tu još puno mora “delati” da se turisti požele vratiti i preporučiti grad.

Komentirajte