Googlova radionica Digitalna garaža stiže u Bunker!

31. svibnja 2018.
Komentari isključeni
1.013 Pregleda

U Centru za mlade – Bunkeru, u četvrtak, 7. lipnja održat će se radionica Digitalna garaža. Googlova je to inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra, a u sklopu koje se održavaju besplatne interaktivne radionice diljem Hrvatske koje vode stručnjaci u edukaciji o digitalnim vještinama.

Radionicama organizatori žele digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama da ubrzaju svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima. 

Što će te naučiti na radionici Digitalna garaža?

Uvod u digitalni marketing
Saznat će te koje su osnovne razlike između tradicionalnog i digitalnog marketinga, te koje su bitne prednosti digitalnog marketinga.

Web stranica kao temelj digitalnog marketinga
Kako definirati ciljeve web stranica i zašto je to bitno. Koju marketinšku strategiju odabrati za postizanje određenih ciljeva. Kroz primjere iz prakse objasniti ćemo vam pojedine grupe ciljeva i moguće strategije za postizanje ciljeva.

Korisnici web stranice i ciljna skupina
Tko su korisnici naših web stranica i zašto nam je to važno. Na primjeru besplatnog Google alata prikazati ćemo vam jednostavan način definiranja i segmentacije ciljne skupine. Nadalje, naučiti će te što znači personalizirana web stranica te kako izraditi Personu.

Uvod u SEO – optimizacija web stranica

Što znači SEO (optimizacija web stranica) te kako već od sutra počet primjenjivati naučene tehnike.

Google My Business
Google My Business besplatan je i jednostavan alat koji tvrtkama i organizacijama omogućuje upravljanje online prisutnošću na Googleu, uključujući Pretraživanje i Karte.

Uvod u Google AdWords oglašavanje
Kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google AdWords programa uz najveći povrat investicije te kako odabrati najbolju strategiju.

Uvod u Google Analytics
Što sve možemo mjeriti pomoću Google Analytics-a i kao dobivene rezultate iskoristiti za optimizaciju kampanja.

Prijeve za radionicu primaju se do 6. lipnja, do podne, na e-mail krzuzic@samobor.hr

Anja Franić - Modrić

Diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Novinarstvom se počela baviti 2002.godine, honorarno radeći za mjesečnik "Naš Samobor" te magazin Reader' s Digest. Za Radio Samobor radi od 2008. godine.

Komentari nisu dopušteni.