Najnovije
Norijada je u punom jeku! (22. svibnja 2019. 12:07)
Novi termini školskih praznika! (21. svibnja 2019. 14:46)
Žustro do odličnih rezultata (21. svibnja 2019. 09:45)
Vrijeme je za jazz! (20. svibnja 2019. 15:09)
Završetak sezone grijanja (20. svibnja 2019. 14:11)

Tko vozi, a kome se plaća?

22. svibnja 2018.
Komentari isključeni
1.983 Pregleda

Tko obavlja javni prijevoz na području grada Samobora i tko koristi sredstva subvencija u prijevozu putnika – pitali su se danas članovi Mosta nezavisnih lista Samobora na press konferenciji koju su sazvali na Autobusnom kolodvoru u Samoboru i odmah ponudili odgovor: To je pravno tvrtka Meator iz Jastrebarskog, a u naravi Samoborček EU grupa. -Dižemo svoj glas protiv tih nezakonitosti – rekla je uime samoborskog Mosta gradska vijećnica Irena Franceković – obrazloživši da Samoborček EU grupa nije pravno povezana s tvrtkama koje su početkom 2010. godine dobile koncesiju na 20 godina, a to su Samoborček i Autoturist Samobor. -Na početku 2016. godine Samoborček se pripaja jaskanskom trgovačkom društvu Meator i brzo potom briše iz registra poslovnih subjekata, pa se sklapa aneks ugovoru o koncesiji kojim novi koncesionar javnog prijevoza postaje Meator iz Jastrebarskog.

Ono što muči “mostovce” je stečaj Meatora kojemu je početkom ove godine određen privremeni stečajni upravitelj, pa se pitaju kome se to sada isplaćuju subvencijaska sredstva iz gradskog proračuna, napominjući da je u 2016. i 2017. godini Grad Samobor javni prijevoz subvencionirao sa po 5 i pol milijuna kuna od čega je više od polovice uplaćenog iznosa dobio Samoborček. U Mostu se pitaju zašto Grad Samobor ne poduzima ništa u smjeru raspisivanja nove koncesije s obzirom na to da ona iz 2010., prema potpisanom ugovoru, više nije važeća. Podsjećaju i na “oštre tonove” samoborskog gradonačelnika Kreše Beljaka iz lanjske predizborne kampanje prema koncesionaru.

Irena Franceković je, uz ostalo, navela da Most u cilju rješavanja javnog prijevoza u Samoboru traži uvođenje novih linija koje će povezivati središte grada s gradskim četvrtima, novim stambenim naseljima, novim izmještenim autobusnim kolodvorom, izmještenom policijskom postajom i drugim gradskim službama, trgovačkim društvima, institucijama i ustanovama. -U sklopu ove akcije predložit ćemo Odluku o gradskom prijevozu Gradskom vijeću. Tražit ćemo uvođenje novih linija te uvjet prijevoza ekološki prihvatljivim električnim autobusima, a prema predloženoj Odluci trebat će raspisati novu koncesiju – zaključili su u Mostu.

Mostove gradske vijećnike Irenu Franceković i Zlatka Rešetara te druge članove samoborskog Mosta u ovoj su inicijativi i akciji svojim dolaskom na pressicu poduprijeli i drugi opozicijski vijećnici iz Gradskog vijeća grada Samobora te saborski zastupnici stranke Slaven Dobrović i Marko Sladoljev.

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentari nisu dopušteni.