Najnovije
Novi objekt na groblju Otruševec (23. svibnja 2019. 12:38)
Proslava 21. rođendana PK Scout (23. svibnja 2019. 12:28)
Poljska delegacija posjetila Samobor (23. svibnja 2019. 12:07)
Mažoretkinje Unity S uspješne u Novalji (23. svibnja 2019. 12:01)
Voda je pitka! (23. svibnja 2019. 11:27)
Top pregazio Rakov Potok (22. svibnja 2019. 18:21)
Isključenja struje 23. i 24. svibnja (22. svibnja 2019. 18:05)
Bregana u Maroku (22. svibnja 2019. 17:50)

Grad Sveta Nedelja pregovara i sa ZET-om

1. kolovoza 2017.
Komentari isključeni
5.687 Pregleda

I Grad Sveta Nedelja traga za boljim rješenjem javnog gradskog prijevoza na svom području, pa se gradonačelnik Svete Nedelje Dario Zurovec preko službene internetske stranice Grada obratio svojim sugrađanima sa sljedećim priopćenjem:

“U četvrtak, 27. srpnja, sa svojim zamjenicima, Davorom Nađijem i Marijom Hršak, održao sam sastanak s direktorom Samoborčeka vezano uz javni prijevoz na području Svete Nedelje, ali i prema Zagrebu i Samoboru. To je bio samo jedan takav sastanak od mnogih koji će slijediti kako bismo omogućili bolji i jeftiniji javni prijevoz za naše sugrađane. Direktor Samoborčeka je načelno izrazio spremnost da nam izađe u susret i da zajedno unaprijedimo javni prijevoz u našem gradu. Na sljedećim sastancima kroz koje ćemo definirati konkretnije promjene, pridružit će nam se i predstavnici Autoturista što sada nije bilo nužno s obzirom na to da su u komunikaciji sa Samoborčekom.

Osim toga, već ranije smo bili i na sastanku sa ZET-om čija je direktorica izrazila spremnost da ZET postane prijevoznik na našem području, ali pod uvjetom da Grad Sveta Nedelja osigura da poslovanje na području našeg grada ZET-u ne izazove gubitke. Također, napomenuli su da postoje pravna ograničenja koja bi taj potez potencijalno mogla otežati. Nadalje, krenuli smo prema još nekim prijevoznicima s upitima jesu li zainteresirani za obavljanje usluge javnog prijevoza na području grada Svete Nedelje čime otvaramo i dodatne opcije za rješavanje problema.

Međutim, naglasio bih da s obzirom na to da se radi o prometovanju autobusa javnog prijevoza po lokalnim, županijskim i međužupanijskim linijama, osim grada Svete Nedelje i prijevoznika, tu su još uključene i Zagrebačka županija, Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Hrvatska gospodarska komora što rješavanje problema čini kompleksnim. Sa svim navedenim stranama smo u komunikaciji pa molimo sve naše sugrađane za strpljenje dok ne nađemo optimalno rješenje o čemu će svi biti pravovremeno obaviješteni.”

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentara

  1. Avatar

    Stanovnici Rakovog Potoka s obzirom kako su rubno samoborsko naselje, kako su su nažalost „slijepo crijevo“ Samobora, posebno su pogođeni i zakinuti od kad im je uveden Samoborčekov javni prijevoz. Usluga javnog prijevoza u nekim prošlim vremenima nedemokracije i nekapitalizma bila im je prije tridestak godina višestruko kvalitetnija i jeftinija, dok je istu obavljao ZET. Sada rakoščanima dodatno živce diže situacija dok ZET-ovi autobusi prolaze kroz njihovo mjesto , ali ne smiju stati na stanicama u R. Potoku jer nemaju koncesiju. O cijenama apsurno je uopće govoriti, usporedbe radi stanovnik Horvata od Komara (početne stanice) može 40-tak km dalje doo Dubca iza ZG Dubrave za 4 kn, ista vožnja Rakovčana (manji broj km, jer smo bliže zg-u) košta 30 kn. Posebno su oštečene i zakinute dvije naše populacije: stariji ljudi, bolesni umirovljenici koji si sa prosječnom mirovinom ne mogu priuštiti 10 terapija u Samoboru, a kamoli da nedaj Bože zakasne na zadnji autobus jer ih tada povratak doma prko ZG-a košta više nego da sa istim prijevoznikom (Samoborčekom) otiđu np. do Dalmacije. Druga posebno pogođena skupina su učenici osnovnoškolci koji bilo kakvu van školsku aktivnost u Zg moraju plačati karte redovnog prijevoza te to enormno poskupljuje te aktivnosti i predstavlja mnogim obiteljima nerješiv problem. Apsurdno je da ljudi moraju plačati nečije privatno bogačenje, a da pritom ne mogu dobiti kvalitetno plačenu uslugu i ostvariti svoja osnovna prava.