Dopunjeno izdanje svetonedeljske imidž brošure

11. prosinca 2015.
Komentari isključeni
786 Pregleda

Turistička zajednica grada Svete Nedelje izdala je 2. izdanje imidž brošure na hrvatskom i engleskom jeziku koja sjedinjuje cjelokupnu turističku ponudu Grada Svete Nedelje. Drugo izdanje brošure dopunjeno je novim tekstovima i umjetničkim fotografijama kulturno-povijesnih znamenitosti, prirodne baštine, turističkih manifestacija, smještajne i ugostiteljske ponude te aktivnog odmora (pješačke staze i biciklističke rute s QR kodovima, adrenalinski park, ribolov). U brošuri je ažurirana i karta s ucrtanim turističkim atrakcijama te ugostiteljskom i smještajnom ponudom.

Turistička brošura grada Svete Nedelje tiskana je u nakladi od 4 tisuće primjeraka i može se dobiti u Turističkom uredu Svete Nedelje na Trgu Ante Starčevića 5. Brošura se također može pregledati i u digitalnom obliku na internet stranicama Turističke zajednice grada Svete Nedelje www.svetanedelja.hr

Edi Kirschenheuter

Novinarstvom se bavi od 1976. godine. Za Radio Samobor i Samoborske novine počinje raditi 1987. Bio je suradnik-dopisnik Sportskih novosti i Večernjeg lista, te urednik i novinar Radija SVN i Svetonedeljske panorame. Povremeno surađuje s drugim medijima, od Zagreba, preko Dubrovnika, do Sydneya.

Komentari nisu dopušteni.