Kodrić odličan u Imoli, a lošiji u Španjolskoj

27. travnja 2015.
Komentari isključeni
1.612 Pregleda

Naš sjajni automobilistički as, 17. godišnji Martin Kodrić, ove sezone vozi u čak dvije, super prestižne kategorije. Osim u seriji Formule Renault 2.0 ALPS, u kojoj je s velikim uspjehom debitirao lani, nastupa i u uglednoj Formuli Renault 2.0 Eurocup, za koju je prijavljeno 30-tak vozača iz 10 zemalja, a Martin je jedini hrvatski predstavnik. Inače, utrke Eurocupa su vrlo popularne i okupljaju i do 10 tisuća posjetitelja, a tijekom sezone na rasporedu je 7 natjecanja, svako sa po dvije utrke.

Prvo je održano prošlog vikenda 25. i 26. travnja, i Martin je nažalost ostao bez plasmana, odvozivši 6 od maksimalnih 10 krugova, no kako se to lijepo u narodu kaže “prvi se mačići ……”. Vjerujemo da će već na slijedećem natjecanju 30.i 31. svibnja na stazi Spa-Francorchamps u Belgiji, ostvariti puno bolji uspjeh.

A sezonu je Martin počeo na vrlo impresivan način u natjecanju Formule Renault 2.0 ALPS. Na legendarnoj stazi u Imoli prve je utrke sezone, vožene 11. i 12. travnja, završio na 6. i 4. mjestu.

U kvalifikacijama za prvu, subotnju utrku, naš mladi Samoborac je osvojio 8. startnu poziciju u konkurenciji od 22. vozača. Za najbržim u kvalifikacijama, Francuzom Hubertom je zaostao 7.5 desetinki sekunde. Na samom početku utrke našao se u velikoj gužvi i pao na 14. mjesto, no ubrzo zatim vratio svoju poziciju i dobio još dvije. Uzbudljivu utrku je završio na visokom 6. mjestu.Pobijedio je Francuz Hubert ispred Britanca Aitkena i još jednog Francuza Gacheta.

U kvalifikacijama za nedjeljnu utrku Martin je ostvario znatno bolji rezultat ostvarivši tako odličnu 3. startnu poziciju. Za drugoplasiranim iz prve utrke, Britancem Aitkenom je zaostao nepune 3 desetinke sekunde. Na samom startu utrke Kodrić je odlično krenuo i već u prvom krugu se probio na 2. mjesto. Ubrzo zatim uvidio je da se stražnji kraj bolida popušta u zavojima stoga je morao usporiti i pao je na 4. mjesto. U vrlo uzbudljivoj utrci to je mjesto zadržao do kraja. Šteta, toliko blizu podiju. Pobjedu u ovoj utrci odnosi Britanac Aitken ispred Francuza Huberta i još jednog Britanca Hughesa.

Važno je spomenuti da je u ovoj utrci nastupilo čak 8 vozača koji će s Martinom nastupati u Eurocup Formuli Renault 2.0.

„Ovo je prva utrka u sezoni, a ujedno i najbolji vikend do sada. To pokazuje da sam jako napredovao preko zime i da sam spreman za novu sezonu!“ rekao je Martin nakon Imole.

Slijedeži nastup Martina Kodrića očekuje 16. i 17. svibnja u natjecanju Formule Renault 2.0 ALPS, a vozit će u Francuskoj na poznatoj stazi Pau.

kodric (757 x 530)

Kalendar natjecanja:

  1. 11. – 12.4. Imola, Italia, Formula Renault 2.0 ALPS
  2. 25. – 26.4. Aragon, Španjolska, Eurocup Formula Renault 2.0
  3. 16. – 17.5. Pau, Francuska, Formula Renault 2.0 ALPS
  4. 30. – 31.5. Spa-Francorchamps, Belgija, Eurocup Formula Renault 2.0
  5. 13. – 14.6. Hungaroring, Mađarska, Eurocup Formula Renault 2.0
  6. 5. – 6.9. Silverstone, Velika Britanija, Eurocup Formula Renault 2.0
  7. 12. – 13.9. Nurburgring, Njemačka, Eurocup Formula Renault 2.0
  8. 26. – 27.9. Le Mans, Francuska, Eurocup Formula Renault 2.0
  9. 17. -18.10. Jerez, Španjolska, Eurocup Formula Renault 2.0

Momčadi i vozači:

  1. Koiranen GP (FIN):
  1.  Anton de Pasquale (AUS)
  2. Jake Hughes (GBR)
  3. Jack Aitken (GBR)
  1. Fortec Motorsports (GBR):
  1. Martin Kodrić (CRO)
  2. Ben Barnicoat (GBR)
  3. Callan O’Keeffe (RSA)
  4. Luke Chudleigh (CAN)
  1. ART Junior Team (FRA):
  1. Ukyo Sasahara (JPN)
  2.  TBA
  3. Darius Oskoui (SUI)
  1. Josef Kaufmann Racing (GER):
  1. Louis Delétraz (SUI)
  2. Kevin Jörg (SUI)
  3.  TBA
  1. Manor MP Motorsport (NED):
  1. Dennis Olsen (NOR)
  2. Lasse Sørensen (DEN)
  1. Tech 1 Racing (FRA):
  1. Hugo de Sadeleer (SUI)
  2. Simon Gachet (FRA)
  3. Anthoine Hubert (FRA)
  1. ARTA Engineering (FRA):
  1. Amaury Richard (FRA)
  2. James Allen (AUS)
  1. AVF (ESP):
  1. Harrison Scott (GBR)
  2. Iñigo Bikuña (ESP)
  1. Strakka Racing (GBR):
  1. Charlie Eastwood (IRL)
  2. TBA
  3. TBA
  4. Max Defourny (BEL)
  1. JD Motorsport (ITA):
  1. Matevos Isaakyan (RUS)
  2. Thiago Vivacqua (BRA)
  3. TBA
Mislav Maroević

Novinarstvom se aktivno počeo baviti 1976. u danas kultnom magazinu Svijet. Radijsku karijeru započinje 1978. godine na Radio Samoboru. Početkom devedesetih godina podiže obiteljsku tvrtku Matis, koja 2004. godine dobiva koncesiju Radio Samobora.

Komentari nisu dopušteni.