Ferrarijev božićni poklon: novi detalji o Enzovom nasljedniku

28. prosinca 2012.
Komentari isključeni
2.431 Pregleda

Kultna talijanska marka još uvijek nije spremna otkriti sve karte, ali su ipak javnost odlučili zabaviti s nekoliko novih pojedinosti vezanih uz
nasljednika impresivnog Enza.

Ferrarijeva buduća perjanica će, ako se ostvare najave, biti supersportski automobil nove generacije, a
količina rada i posvećenosti detaljima uvest će posve nove standarde u ionako radikalno specifičnu nišu.

Doznali smo tako da će budući
novi model visinom i međuosovinskim razmakom biti u rangu modela 458 Italia. U razvoj šasije bio je uključen dizajner Ferrarijeve F1 momčadi Rory
Byrne i to pune tri godine, a u konstrukciji šasije sudjelovat će Ferrarijev odjel kompozitnih materijala, isti koji taj posao obavlja za momčad
Formule 1. Svaka će šasija biti načinjena od drukčijih vrsta ugljičnih vlakana, a konstrukcija i raspored elemenata uvelike će slijediti
značajke F1 bolida.

Iza vozača nalazit će se spremnik goriva i baterije, ali pravu poslasticu predstavlja način na koji se Ferrari
namjerava posvetiti pripremi vozačkog mjesta. Za svakog vozača sjedalo će biti načinjeno po mjeri i potom postavljeno na fiksnu poziciju u
kokpitu. Umjesto da pomicanjem sjedala vozač traži idealnu poziciju, za to će se pobrinuti pedale nožnih komandi i upravljač, koji će biti
pomični. Noge vozača i suvozača trebale bi se nalaziti u istoj visini kao i ostatak tijela, što će pridonijeti osjećaju sportske
vožnje.

Najnoviju zvijerku iz Ferrarijeve ergele pokretat će evolucija poznatog 6,3-litarskog V12 stroja, a zasad nije poznato znači li to
da će raspolagati s više od sadašnjih 740 KS. Motoru će se pridružiti hibridni HY-KERS sustav i mjenjač s dvostrukom spojkom, a prema Ferrariju
novi će pogonski sustav omogućiti bolja ubrzanja, smanjiti štetne emisije za 40% te raspolagati boljom raspodjelom okretnog momenta i kočione
sile.

Sve što nam je sada potrebno je božićnica po uzoru na onu Clarka Griswolda, zar ne?

Izvor:autosport.hr

Denis Meglić

Zaposlen na Radio Samoboru od 2005. godine, a prethodno honorarno radio 6 godina, također na Radio Samoboru. Hobi su mu automobili i njihova dorada.

Komentari nisu dopušteni.