Škoda pruža uvid u modelnu ofenzivu koju priprema za Kinu

19. travnja 2012.
Komentari isključeni
1.052 Pregleda

Češki proizvođač automobila Škoda na automobilskoj izložbi AUTO CHINA 2012., koja se održava u Pekingu (23.04.-02.05.2012.), daje nam uvid u
svoju buduću modelnu ofenzivu koju priprema za Kinu. U Pekingu predstavljena dizajnerska studija MissionL nudi konkretan uvid u novu kompaktnu
limuzinu iz Škode, koja će se od 2013. proizvoditi u pogonu Shanghai Volkswagen, te čija je prodaja namijenjena kineskom tržištu. S novom
kompaktnom limuzinom kao i međunarodno uspješnim SUV-om Škoda Yeti ova marka u narednoj godini dodatno uvodi četvrtu i petu modelnu liniju u Kini
te planira daljnji rast na svom najjačem pojedinačnom tržištu.

Time ovo poduzeće nastavlja uspješan razvoj u Kini. U prva tri mjeseca
2012. prodajne brojke u Kini povećale su se za 8,9 posto na preko 59.200 vozila (1. kvartal 2011.: 54.400 vozila). Od 2007. ova marka je nazočna u
Kini. U godini 2010. ova zemlja je po prvi put bila najuspješnije pojedinačno tržište Škode po broju isporučenih automobila. Ovaj trend
potvrđen je i 2011. te je nastavljen u prvom kvartalu 2012.

“Škoda uspješno realizira svoju međunarodnu strategiju rasta i usmjerena je
svome cilju da do 2018. ostvari godišnju prodaju od 1,5 milijuna vozila na svjetskoj razini. Kina već danas ima važan udio u prodajnim uspjesima
marke te će u narednim godinama zauzimati sve veći značaj», rekao je predsjednik Upravnog odbora Škode prof. dr. h.c. Winfried Vahland.
“Početak na kineskom tržištu prije pet godina bila je dobra odluka za Škodu», nastavio je Vahland. “Uvođenjem četvrte i pete modelne linije
za kinesko tržište od 2013. još ćemo snažnije biti prisutni u Kini te želimo dodatno izgraditi dobru poziciju naše marke», zaključio je
Vahland.

S novom kompaktnom limuzinom Škoda će prezentirati atraktivnu ponudu Fabije i Octavije od 2012 u Europi, a od 2013 u Kini. Uvid u
dizajn i koncept vozila pruža studija MissionL. Proizvođač je u Pekingu po prvi put prezentirao modificiranu verziju prilagođenu potrebama
kineskog tržišta. Europsku varijantu modela MissionL Škoda je predstavila već na međunarodnoj automobilskoj izložbi IAA 2011 u Frankfurtu. Osim
spomenutih modela ovo poduzeće će na svom sajamskom štandu površine 1.141 m2 prezentirati modele koji se trenutačno prodaju u Kini: Fabiju,
Octaviju i Superb te izložbeno vozilo Octavia Racing. Istovremeno je nastup u Pekingu sav u znaku pet godina uspješne nazočnosti na kineskom
tržištu.

izvor: autosport.hr

Denis Meglić

Zaposlen na Radio Samoboru od 2005. godine, a prethodno honorarno radio 6 godina, također na Radio Samoboru. Hobi su mu automobili i njihova dorada.

Komentari nisu dopušteni.